۰۲۱-​​​​​​​55445660

۰۲۱-55445868

دفتر مرکزی :تهران، بزرگراه آزادگان مجتمع آهن مکان فاز ده مرکزی پلاک ​​​​​​​2255
​​​​​​

درخواست تماس

واحد تولیدی : خیابان رجایی جنوب خیابان تراسفور کوچه سوم پلاک 15


​شرکت صنعت ورق الغدیر پارس

​عضو انجمن ملی فولاد

مدیر فروش و بازاریابی فولاد خراسان عنوان کرد:

حسین بختیاری در گفت و گو با فولادبان افزود: شواهدی در معادلات جهانی وجود دارد که نشان دهنده ثبات و کاهش قیمت محصولات فولادی است.

مدیر فروش و بازاریابی فولاد خراسان با اشاره به اینکه قیمت هایی که در بورس تعیین می شود ضریبی از قیمت های فوب خلیج فارس است تصریح کرد: قیمت های شمش و میلگرد ضریبی از قیمت های جهانی است و قیمت های جهانی هم تحت تاثیر کاهش قیمت سنگ آهن و همچنین دامپینگی که روسیه در بازارهای منطقه انجام داده روند کاهشی به خود گرفته است. ضمن اینکه باید توجه داشت جنگ روسیه و اوکراین نیز در بازار تاثیر زیادی گذاشته است.

بختیاری اضافه کرد:سیاست هایی که دولتهای غربی در قبال محصولات روسی اتخاذ کردند ادامه دار خواهد بود بنابراین روسیه ناگزیر است برای فروش محصولات خود از دامپینگ استفاده کند.

وی ادامه داد:به نظر می‌رسد این روند تا آخر تابستان ادامه داشته باشد اما اگر در این بین سیاستهایی اتخاذ شود که جنگ روسیه با اوکراین را تحت تاثیر قرار دهد و یا اینکه سیاستهای دولت چین به گونه ای عمل شود که منجر به افزایش قیمت سنگ آهن شود می توان انتظار داشت که قیمت های جهانی افزایش پیدا کند ولی با این روندی که الان دیده می شود بعید است در آینده نزدیک شاهد افزایش قیمت ها باشیم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

​شرکت صنعت ورق الغدیر پارس

عرضه انحصاری ورق اسپیره ( درجه 2 ) بیش از دو هزار تن در ماه